به وب سایت ساخت و تولید خوش آمدید
ساخت و تولید Manufacturing and Production


به وب سایت MandP  خوش آمدید

لطفا به دنبال هر مطلبی که هستید درموردآن برای ما در قالب نظر مطلبی بنویسید

 تا در صورت امکان در آن مورد هم مطلبی در وب بگذاریم

Manufacturing and Production

==-برای دیدن همه ی مطالب وب در منوی آرشیو موضوعی برروی  گزینه همه ی موارد کلیک کنید-==


 شما میتوانیدبا عضویت در این وب سایت از تمام مطالب موجود استفاده بفرمایید 

همچنین با ثبت نام در خبر نامه میتوانید از به روز شدن این وب سایت و عناوین مطالب تازه به روز شده در ایمیل خود با خبر شوید

برداشت مطالب با ذکر منبع اصلی آزاد است.

مارو حمایت کنید 1+ یادتون نره پایین سمت چپ.....

توضیحاتی در مورد رشته ساخت و تولید



بنر ساخت و تولید

نظرات شما عزیزان:

مونا
ساعت21:13---10 شهريور 1392
سلام من هر روز دارم بهت سر می زنم ولی تو نمیای به من سر بزنی اگه دوست داری یه سر کوپیک به من بزن و تبادل لینک کن با من

g201
ساعت10:40---25 بهمن 1391
سلام

وبلاگ خوب و مفیدی دارید, خیلی ممنون از زحماتتون. ان شاالله که موفق باشید.



(چجوریه که همه نظرات تبادل لینکه ؟!)پاسخ:سلام دوست عزیز ممنون که نظر گذاشتید والا چی بگم خودمم انقدر خسته شدم از این جماعت بیکار تازه کلی نظر دیگه هم هست که دیگه تصمیم گرفتم تائید نکنم که نشون داده نشن واسه خودمم خیلی جالب یکیشون مثلا میخواد بگه که فقط واسه من نظر گذاشته مینویسه من خیلی کم نظر میزارم اما دیدم وب خوبی داری و فقط جای نظر من خالی بود واسه همین نظر گذاشتم بعد جالب تر از همه اینه که تو هر پستی که بزارم همینو مینویسه و کلی شبیه این.... امیدوارم که این برنامه ها زودتر تعطیل بشه و وبلاگ نویسا بفهمن که این راه بالا بردن آمار وبلاگشون نیست


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط علی شهروی - ali shahroy
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:








Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
این سایت را حمایت می کنم
این سایت را حمایت می کنم